Wednesday, March 26, 2014

Vi kan väl tävla lite

Nu är det så mycket nytt och fint i print shoppen så jag tycker vi ska tävla lite, för att fira liksom. Valfritt print från mackaparprintshop.se i max 30x40cm i potten. Skriv i en kommentar vilket du skulle vilja vinna och var du skulle hänga det, så är du med. Lätt som en plätt!
Tävlingen är öppen fram till söndag kväll.

Nu- mästerkockarna, ett av väldigt få program som jag ser, av någon anledning. Trevlig onsdagkväll!

It's time for a competition, to celebrate my print shop! Let me know which one is your favourite and where you would hang it, and you're in for the competition of a print of your choice, max 30x40cm from mackaparprintshop.se

26 comments :

  1. My favourite is the Siklöja and I would add it to my collection of fish prints or put in on the wall in the bathroom next to the bath tube.
    Best wishes,
    PaulaQ

    ReplyDelete
  2. Tänk om jag fick vinna Lillstrumpa och syster, då skulle jag hänga den bredvid några fina svartvita kort jag redan har på väggen i mitt arbetsrum. Vid sidan om ett stort fantastiskt foto som min ena son tagit av en utbränd bil. Skulle bli magiskt fint!

    ReplyDelete
  3. Åh, vilken fin tävling! Om jag har turen på min sida skulle jag vilja vinna ett exemplar av "Skeppet". Väggarna i min egen lägenhet är tyvärr redan fyllda så där får den inte plats, men min fina pojkvän har precis flyttat till en ny lägenhet (japp, vi distansar) och han har inte fått upp en endaste liten tavla på sina nymålade väggar än. Jag är alldeles övertygad att han skulle bli himlans glad om han fick ett litet skepp att hänga på väggen eftersom hans inredningsstil drar åt det marina hållet :)

    ReplyDelete
  4. Jag skulle gärna ha Lillstrumpa och syster. Den skulle passa perfekt i vardagsrummet på vår låga Stringhylla, tillsammans med min ljusstake och blomkruka i mässing. Bild kan skickas :-)

    Nu håller jag tummarna! Mvh/Emmakitti@outlook.com

    ReplyDelete
  5. Fint med tävling! Jag skulle vilja vinna Skeppet. Det skulle få den bästa platsen i tvåan som jag och min kille ska flytta till i sommar. Äntligen får vi gå från ett rum till två och Skeppet skulle segla in där så fint.

    ReplyDelete
  6. Åh, jag vill ta chansen att vinna Lillstrumpa och syster. Jag har varit förälskad i den bilden sedan jag såg den i ditt flöde första gången. Jag hade hängt den mitt emot sängen. Den utstrålar så mycket ro och kärlek och hade varit fint att ligga och titta på när man inte kan sova eller när man vaknar på morgonen. /Emma (Kanelkringlan)

    ReplyDelete
  7. Åh. hur ska man kunna välja?
    Nej, om jag vinner så får DU bestämma vilken som ska pryda mitt hem, så att det blir en överraskning till mig :)

    helenaandersson58@gmail.com
    livingelle.se

    ReplyDelete
  8. If I could choose, I took the beautiful Gården print from Anna Olsson. Thank you for this generous giveaway, and maybe I'm the lucky winner :) Many greetings from Vienna!

    ReplyDelete
  9. Det är moonen som jag älskar. Det skulle bli så fint i vårt vardagsrum.
    Anita

    ReplyDelete
  10. Om jag skulle vinna, skulle jag absolut vilja vinna moon, och det skulle definitivt hänga ovanför min lilla tjejs spjälsäng eftersom hon nu ska börja sova själv... Känns tryggt att ha lilla pippin ovanför henne. <3

    ReplyDelete
  11. Så många fina men jag väljer Moon. Den skulle få hänga tillsammans med vår andra måne http://www.mokkasin.com/sv/produkter/prints/poster-man-in-the-moon.html Hur fina skulle de inte vara tillsammans!?

    Håller tummarna!

    ReplyDelete
  12. I love the moon print which would be perfect for my little boy's room.
    Thank you for the giveaway.
    Olympia

    ReplyDelete
  13. Åh åh åh! Utan tvivel MOON, då skulle jag och min lilla Flora kunna dela många berättelser om fågeln som vandrar från land till land runt jorden.

    ReplyDelete
  14. Hej hopp! Jag hade önskat MOON - den hade passar så alldeles fantastiskt fint på den gamla stringhyllan jag just håller på att renovera, och som sedan ska upp i vardagsrummet :-).

    ReplyDelete
  15. Hej! Jag skulle hemskt gärna vinna Siklöja. Vi har ett stort rum med utsikt över sjön Siljan (där det lurar en hel del fiskar i vassen) och i det rummet skulle printen fått sitta. På hedersplats. /Elina

    ReplyDelete
  16. Åh! Jag skulle vilja vinna "Gården" och/eller "Udden" av Anna Olsson. Är helt kär i dem. Det är något med björkarna och färgerna. Jag skulle hänga dem över min säng, där jag håller på att bygga tavelvägg, för jag tror de skulle trivas ihop med resterande inramade grejer där, och jag skulle älska att få vila under dem.

    ReplyDelete
  17. Vilken trevlig tävling! Jag skulle välja fina "Gården och udden" och hänga dem i vardagsrummet. Skulle vara härligt med lite färg för just nu är det väldigt mycket svartvitt på våra väggar.

    ReplyDelete
  18. Jag skulle vilja vinna Nu kommer den, isbjörnen med huset på ryggen. Den skulle få hänga över mellansonens skrivbord. Han älskar att måla och pyssla. Jag tänker att en fin tavla kan få fart på fantasin. Kanske är 3-åringen en blivande konstnär :) Tack för en inspirerande blogg och fin tävling.
    // Susanne från Växjö

    ReplyDelete
  19. Önskar mig Morellminnen i 30-års present. Den skulle hamna på den blivande tavelväggen i vardagsrummet tillsammans med dom andra fina som nu står i garderoben och väntar på sällskap. /Karolina

    ReplyDelete
  20. Hej! Vilken underbar tävling! Jag skulle vilja vinna "Gården och Udden". De skulle få hänga i vårt vardagsrum som nu är lite färgfattigt, mest bara grått och vitt. Dessa skulle vara så fina till! Håller tummarna :-)

    ReplyDelete
  21. Hej! Vilken fin tävling! Jag skulle vilja vinna "Gården och Udden" Dessa har så underbara färger och skulle passa så fint i vårt vardagsrum där det nu är lite färgfattigt. Mest bara grått och vitt. Håller tummarna :-)

    ReplyDelete
  22. Hej!
    Kul med tävling! Jag skulle gärna vilja vinna den fina Öringen. Jag skulle hänga den i sovrummet där den passar in färgmässigt eller i vårt kontor där det eventuellt ska bli en tavelvägg.

    ReplyDelete
  23. AnnaSara KällströmMarch 30, 2014 at 7:18 PM

    Lillstrumpa och systeryster! Det är ett givet val! Precis vad jag och min systeryster kallade oss när vi var små. Den måste bara få pryda min kala vita sovrumsvägg. Håller tummen! Askdesignar@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Hei. Min favoritt er "Inga och Lena" De damene skulle jeg gjerne hatt på veggen :-)
    Om man da får konkurrere fra Norge...

    Lene

    ReplyDelete
  25. Jag skulle välja Birds och hänga den på min lilla fågelunges rum. Hon fyller 1 år om bara två veckor och tiden går så fort att det känns som att hon flyger ur boet snart...

    ReplyDelete
  26. Jag skulle så gärna ha Udden, och hänga den inne på mitt sovrum så jag kan drömma om ljusa kvällar, även mitt på vintern.

    ReplyDelete